lauantai 11. kesäkuuta 2016

POHJOISMAIDEN RATAMESTARUUS

Tänään oli Pohjoismaiden Ratamestaruus Tampereella meikän kotiradalla ja meikä ilmoitettu sinne mukaan. Mä olin niiiin fiiliksissäni ennen ekaa starttia! Ollaan odotettu näitä kisoja tosi pitkään varsinkin EM maastokisoja!

Mä hyppelin iloisena ja odotin malttamattomana vuoroani.
Tossa me lämmitellään mun systerini Arielin kanssa.


Mä olin liekeissäni ekalla kierroksella ja mä voitin sen! Mun serkku Piitu, joka on tosi nopea, mä ohitin ja kirin maaliin! Mutta mulla oli vähän epäilyksiä, että finaalikierroksesta voisi tulla tosi tiukka koska jotkut juoksevat paremmin seuraavalla kierroksella.



Stalkataan missä se pupu menee.

Finaalikierroksesta tuli tosi tiukka kamppailu serkkuni Piitun kanssa kärjessä ja mä johdin niukasti kunnes viime metreillä Piitu löysi viimeisen vaihteen ja niukin naukin meni edelleni jolloin PM mestaruus meni serkulleni ja mä sijouduin 2.sijalle hopeamitalistiksi saaden samalla viimeisen SERTin sekä vara-CACILIN. Mä valiouduin siten Suomen ratavalioksi! Nyt mä oon kaksoisvalio Suomessa sekä kokonaisuutena nelosmaastovalio neljässä eri maissa sekä ratavalio Suomessa, wau! 


Tuore Suomen ratavalio & PM hopeamitalisti ja mun systeri oli hurjan ylpeä minusta.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti